2009. október 9., péntek

PAnita Őszi Csere-Bere Játéka!
Kedves Katucsi! Megérkezett az ajándék! Köszönöm!

Én sajnos abban a helyzetben vagyok, hogy nem Magyarországon élek! Nem akartam senkit kitenni annak a plusszköltségnek, hogy Horvátországba postázza az ajándékot, így az otthoni (magyarországi) címemet adtam meg, és éppen úgy alakult az időbeosztásunk, hogy vasárnap hajnalban indulok haza a Fiúkkal! ...és alig várom, hogy én IS lássam! Édesanyámmal kibontattam a borítékot, közben telefonon beszéltünk és vártam a reakcióját! Neki nagyon tetszik, az azt jelenti, hogy nekem is fog, azaz már most is tetszik!

Előre is és még egyszer Nagyon köszönöm a NYAKLÁNCOT ÉS A KULCSTARTÓT! (kérlek tegyél fel róla fotót, hogy még vasárnap előtt megnézhessem én is!!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése