2009. december 22., kedd

Egy kis karácsony - Nálunk
Ezt a helyes kis karácsonyfácskát még 2 éve készítettem. Egy hasonlót készített kedves Barátném, Erzsike a virágboltjában (Neszmélyen)! Kedvet kaptam hozzá és én is csináltam egyet. Minden januárban vigyázva, zacsiban elcsomagolom és csak az alján lévő fenyőágakat kell minden évben frissítenem - imádom, bárki látja csak csodálja!


Ezeket az apró ajándékokat János vitte a kollegáinak!
Ősszel erre a célra készítettem fahéjas almalekvárt (mert szerintem az olyan karácsonyi). Most csak kiadagoltam Huni - még jó, hogy baba van a háznál - bébiételes üvegeibe és "csomagoltam", díszítettem



Adventi koszorúnk - szintén én "alkottam"



....és egy asztaldísz


....és még az orchideáim is kinyíltak :)






1 megjegyzés:

  1. Kedves Melinda! Fantasztikus dolgokat készítettél, a fa, az asztaldísz, a koszorú, az ajándékok... mind-mind nagyon jó! Szuper ügyes vagy!
    Nagyon Boldog Karácsonyi Ünnepet kívánok Nektek! :)

    VálaszTörlés